REJÄL UPPDATERING 22-9

Vilken september jag varit med om helt fantastisk!!! Var ju på sahlgrenska sjukhuset den 3 september för inkoppling av mitt cochleainplantat, hade inga förväntningar alls men när audionomen hållt på en stund vid datorn o jag lyssnat på olika ljud o sagt när det var lagom och hon till slut sa nu kopplar jag in dej så hörde jag tal för första gången sedan 17 april 2008 tårarna kom!!!sedan har jag varit där 5 ggr till för justering men detändrar sig hela tiden jag hör mer ochmer. Hade sagt innan att om jag inte får någon hörsel ska jag undanbe mig uppvaktning på min 50- års dag den 20 september men nu kunde jag ju höra så det blev till att rusta för kalas ja jösses jag har städat äntligen övertalat min lille gubbe om hur fint det är med vita möbler istället för gamla mörknade furumöbler så jag har målat en skänk ett väggvitrin, en spegel, en byrå det gick som attan var ju tvungen att ha det klart tills den 20:e Ha Ha ja jag är nog banne mig inte riktigt klok. Den 20september kom hade gjort 5 stora smörgåstårtor 3 med lax och räkor och 2 med ost och kött och beställt 3 pärontårtor och det var tur det kom 52 personer!! så det räckte precis blev lite över. En otrolig dag med underbara blommor och fantastiska presenter är så vansinnigt glad att jag firade min dag!!har tagit bilder som jag lägger in efter hand skriver mer sedan ha en underbar fortsatt tisdag alla.

Kommentarer
Postat av: margit

jag får väl säga GRTTIS i efterskott! Läste just att du fyllt 50! Mycket bra ålder... man är mogen kvinna och "har många livserfarenheter i ryggsäcken"...

2009-09-23 @ 20:01:40
URL: http://margitholm.blogg .se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0