håll ljuset brinnande för alla som drabbats av bröstcancer


Kommentarer
Postat av: Veiken

Hej! Äntligen har jag hittat dig. Visst är du Carola som tittar in till mig ibland. Jag har sökt på alla möjliga sätt, men det har varit tji! Din länk hit har inte fungerat, men jag klurade äntligen ut att du har glömt en punkt mellan millepirran och blogg.se. Tänk vad en prick kan göra. Kram

Postat av: Veiken

Vad roligt att jag hittade rätt Carola. Sitter nu i ösregn i uterummet och hör nästan inte vad jag själv tänker. Ha det så gott! Kram

Postat av: Fenixmona

Godmorgon vännen! Ja, bröstcancern är en fruktansvärd sjukdom som vi alla måste hjälpas åt att bekämpa! Jag har en kollega som är mycket sjuk, hon är bara 40 år! Kramiz

Postat av: Fenixmona

Ja, Side ska du absolut besöka där är underbart!! Kramiz

Postat av: Ewa-Lena Omsén

Hejsan!

Tack för kommentaren till min blogg idag, men jag är osäker på vem du är? Kan du ge mig en vink, för det kan ju vara så att du är en gammal zomminare?

Snälla nu är jag faktiskt nyfiken också?

Kram Ewa-Lena!

2009-10-01 @ 14:48:42
URL: http://majaomej.zoomin.se
Postat av: Veiken

Hej! Tittar in en sväng innan jag ska ut på stan och göra den osäker. Kram

Postat av: Veiken

Några vimmelbilder blev det inte, men vi hade kanonbra. Lite bilder finns. Kram

Postat av: Veiken

Nu ska jag strax iväg och kikar in och kollar att allt är väl med dig. Kram

Postat av: Fenixmona

Godmorgon i stugan denna onsdag och resdag! Kramiz!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0