Lille Rasmus

En nyfödd liten Rasmus och sen en 2 månaders gosse vars mamma köpt små grejor att titta på när man sitter i sin bilstol.har haft besök idag av den lilla familjen alltid lika mysigt när dom kommer, hade precis bakat ett par äpplekakor så det blev söndagsfika med Rasmus gos idag.Har " höstat " lite i trädgården tömt lite krukor planterat ljung och 5 nya rosen buskar och klippt gräset för sista gången i år.Så nu är det lövräfsning som gäller men det kommer nog snart en höststorm så kanske jag slipper detta nöjet........Vi Hörs

Kommentarer
Postat av: ewastina

hej vännen så söt han är var skoj att du fått barnbarn ... de är så roligt eller hur min vän tack för4 dina besök hos mej ha det gott förresten var snyggt du har hemma,,, kramiz

2009-10-13 @ 21:58:28
URL: http://ewastina.blogg.se/?tmp=16171357
Postat av: Veiken

Underbart, med dom små, så söta dom är!Hur gammal är minstingen? Vår lille är snart tre veckor nu. Kram

Postat av: ewastina

hej vännen hur har du det med den söta lilla ungen och allt annat idag så ska jag fortsätta att rensa i skåpen uppe nu är det klart nere det är skönt med ett stort hus men inte när det ska städas då är det alltid till salu hahhah kram kram

2009-10-28 @ 07:49:44
URL: http://ewastina.blogg.se/?tmp=2806061
Postat av: Veiken

Hejsan! Idag har vi haft ett fantastiskt väder och om inte färgerna hade svallrat hade jag trott det var vår. Kram

Postat av: Fenixmona

Godmorgon vännen! Så underbara bilder! Kramiz

Postat av: Fenixmona

Goddagens i stugan! Diklofenak är fantastiskt! Kan ta några kommentarer då och då, men inte sitta vid datorn för läng. Kramiz

Postat av: Veiken

Du får gärna kopiera min lilla lista som kom till i all hast i morse. Jag har säkert glömt något! Kram och Gott Nytt År!

Postat av: ewastina

tack för det ... önskar dej en skön helg vännen kram

2010-02-05 @ 14:35:15
URL: http://ewastina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0