VILKEN MYSIG ÖVERRASKNING

jag fick besök i eftermiddags av en brukare som jag jobbar hos så himla mysigt!!!!  Han kom åkandes med sin assistent och hade köpt en blomma och jag blev så himla glad. Efter en stund kom min dotter så det gick galant att konversera assistenten och dottern skrev för glatta livet och jag och "brukaren" babblade på.Om nån tittar in och undrar vadå konverserade??  skrev ??  så för er kan jag berätta att i april förra året förlorade jag min hörsel och även balanssinnet försvann orsaken är lite diffus  dels är jag reumatiker och det är väldigt ovanligt men det kan finnas ett samband mellan reumatism och dövhet. Men jag får ju yrselanfall då och då och det finns något som heter Meiners sjukdom och det diskuteras i läkarleden iom det är den som jag drabbats av. Är på gång att få ett cohleainplantat och därmed hörsel så jag kan klara mig socialt  men i stora folkmassor och på ställen med många olika ljud lär jag få fortsatta problem, men skit samma bara jag hör något och kan prata med folk är jag nöjd. Har även varit iväg och inhandlat en kamera som jag kan hantera så nu ska här fotas, är ju ett tekniskt datasnille HA HA  nä jag är så himla långt därifrån så det är skrämmande men men trägen vinner och jag är på gång,  Tack snälla Ewa-Stina för all hjälp jag får och jag ber om ursäkt för alla dumma frågor men jag vet ju inte hur man bär sig åt ......   ktamar

Kommentarer
Postat av: ewastina

hej vännen ite behöver du be om ursäkt alla har vi varit nybörjare ha ha hadet gott bara fråga på ....

Postat av: Lena Svensson

Ja det kan inte ha varit lätt för dig en så stor omställning i livet. Ewa-Stina hon verkar vara en riktigt fin kompis hon :) alltid lika rar. Hoppas du får en fin dag

Kram Lena

2009-05-27 @ 10:47:06
URL: http://www.metrobloggen.se/caromb

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0