söndag

Godmorgon alla goa´bloggare här i halland skiner solen och det verkar bli en fin dag,ska nog ta en tur till Willys och fylla upp skåpen med lite bakgrejor. Sedan i eftermiddag kommer våra glaspartier till  "pensionärskuvösen"  underbart det närmar sig med en altan gud vad jag har längtat, igår gjorde gubben en provisorisk trappa så nu är allt golvet lagt. Har alltid haft altan och jag bara älskar att kunna sitta där och grilla och mysa med ljuslyktor på sommar kvällarna.Nä nu är det dags för lite kaffe vi hörs

Kommentarer
Postat av: ewastina

go fm hoppas att du tycker din blogg är okej vet inte om du ville ha en bakgrund men annas tar jag bort den ... jag gillar själv vit bakgrund hör av dej vännen om det är något som du vill ändra jag gör så gärna om den så du gillar den inga problem kramen

Postat av: Lena Svensson

Nä ingen aning , har aldrig gjort det, Jaså det här är din nya blogg, så himla fin, då byter jag ut min länk mot det här istället. ha en riktigt fin dag

Kram lena

2009-05-24 @ 13:46:35
URL: http://www.metrobloggen.se/caromb
Postat av: Lena Svensson

Tittar bara förbi och önskar dig en fin kväll

Kram lena

2009-05-24 @ 20:02:33
URL: http://www.metrobloggen.se/caromb
Postat av: ewastina

morning till en ny vecka hoppas att du har det gott vännen jag har varit ute nu i skogen med min hund kämpar på så jag ska få mer muskler i ryggen kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0