MÅNDAGEN ÄR HÄR

Sitter vid köksbordet med en kopp kaffe och tittar på en hög med papper och en bokföringsbok min lila gubbe la fram detta igår kväll ville att jag skulle fylla i året som gått i in och utgifter innan revisorn gör bokslutet. Ska inte klaga är inte så mycket men vi har ju byggt om ladugården till stall och hyr ju ut boxplatser och odlar hö som vi säljer så vi har ju en liten drift på vår gård som måste redovisas.Vädret kan nog bli gott framåt dagen barometern visar på en stor SOL . Fick vart på Willys igår och skåpen är så härligt fulla just nu så det är en fröjd köper all middagsmat  (kött) i affären numera när barnen var små innhandlade vi 1/2 gris och 1/4  oxe  och styckade själva och frös in men sjutton vet visst var det billigt men jag tyckte att det ofta blev över tex fötter, läggar och stekfläsk som man fick slänga och idag slängs ju inget för man köper ju bara exakt det man vill ha.nä nu har jag svamlat färdigt för en stund, önskar att ni alla får en fin da´ KRAMAR

Kommentarer
Postat av: ewastina

hej vännen jag kunde inte låta bli att skratta idag när jag läste om köttet du köpte när barnen var små vi gjorde lika och det är ju sant att vi slängde en del av det så nu så köper vi bara kött som vi äter upp inte slänger ... om du vill ha den på din blogg gör du så här ta en kopia på den tryck på musen din på höger sida hahah det låter det men sen så tar och då kommer det upp markera allt gör det sen så trycker du en gång till på musen då kommer det upp gör en kopi så gör du det sen tar du med dej det till din blogg sätter lägger in den på ett inlägg sen kan du bara andra dina svar på lista lycka till vännen du kan göra så på bilder med ta lite bilder på min blogg om du vill det är okej ... kram

Postat av: ewastina

http://www.alderaan.se/grafik/animeringar/animeringar.htm

kolla denna länken många bilder

Postat av: Anonym

Ja jag tror det blir fint :) pappersarbete det är jobbigt det tycker jag :) Hoppas du får en fin kväll

Kram lena

2009-05-25 @ 18:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0