FREDAG IGEN

JANU ÄR SNART DENNA VECKAN SLUT, OCH NU ÖNSKAR JAG LITE LAGOM VÄRME OCH SOL HÄR HAR BLÅST OCH VARIT RENT UT SAGT SVINKALLT I 2 DAGAR NU FY VAD TRÅKIGT OCH IDAG VAR DET STUDENT PÅ 3 GYMNASIESKOLOR I KUNGSBACKA TRÅKIGT MED ALLA ÖPPNA BILAR O LÄTTKLÄDDA UNGDOMAR. I DAG HAR JAG BAKAT LITE MUFFINS OCH KAKOR TVÄTTAT OCH STRULKIT LITE TVÄTT OCH SÅ KOM MIN VÄNINNA LENA OCH GJORDE SLINGOR I MITT HÅR DEN GOTTEGRISEN HAR 4 VECKORS SEMESTER NU SÅ EFTER SLINGORNA SATT VI BARA OCH TJÖTA OM DITT OCH DATT. IGÅR VAR JAG IVÄG OCH KÖPTE LITE PLANTOR SOM JAG BARA SATTE IN I VÄXTHUSET DET MÅSTE VARA SKÖNT UTE NÄR JAG PLANTERAR ANNARS TYCKER JAG INTE ATT DET ÄR KUL KÖPTE MARGURITER OCH LOBELIA HAR SÅTT PETUNIOR OCH TAGETES LEJONGAP,FLITIGA LISOR SÅ DE VÄXER FÖR FULLT. EN GURKPLANTA FICK OCKSÅ FÖLJA MED HEM ÄR SÅ HIMLA GOTT OCH GÅ NER OCH HÄMTA SOLVARMA TOMATER OCH GURKA FRAM I SOMMAR.JA SÅ HAR DET VÄL INTE HÄNT SÅ MYCKET MER GUBBEN HÅLLER PÅ MED HÖPRESSEN DET ÄR DAGS OCH SLÅ HÖ NU ALLDELES SNART OCH DÅ GÄLLER DET JU ATT HA GREJORNA IORDNING. JO FÖRRESTEN HÄR I FRILLESÅS SKEDDE ETT MORD IGÅR KVÄLL INTE RIKTIGT KLOK MAN UNDRAR VAD DET HAR HÄNT MED VÅR VÄRLD JAG TYCKER ATT NÄR MAN LÄSER TIDNINGARNA OCH KANSKE SÄRSKILT ORTSTIDNINGARNA SÅ ÄR DET RÅN ÖVERFALL MISSHANDEL  SIDA UPP OCH SIDA NER LÄSTE OM EN 92 ÅRIG DAM SOM SKULLE GÅ OCH HANDLA MEN HON MÖTTE TVÅ GRABBAR PÅ MOPED SOM SLÄNGDE EN PÅSE MED LINOLJA I ANSIKTET PÅ HENNE SÅ DET BLEV SJUKHUSET I STÄLLET FÖR HENNES DEL. JAG VET INTE MEN INTE SJUTTON BETEDDE VI OSS SOM DAGENS UNGDOMAR NÄR VI VAR 12- 18 ÅR GIVETVIS FANNS DET BRÅKSTAKAR DÅ OCKSÅ MEN INTE PÅ SAMMA SÄTT SOM NU. DET FINNS INGEN RESPEKT LÄNGRE FÖR MEDMÄNNISKOR ELLER ANDRAS SAKER OCH EN RÅHET SOM INTE FANNS DÅ.  NÄ NU HAR JAG GNÄLLT EN STUND, VI HÖRS

Kommentarer
Postat av: Lena Svensson

Tack ska du ha :) så mysigt med växthus det skulle jag också vilja ha :) ha en go kväll

Kram lena

2009-06-05 @ 21:51:14
URL: http://www.metrobloggen.se/caromb
Postat av: Lena Svensson

Morning, nä inte en enda av dom 3 är tingade faktiskt, det är nån som är intresserad. men det är en uppfödare och dom vill ju helst att de ska hålla för utställning och det kan jag inte se än för de flickorna är rätt ljusa i färgen. Hoppas det blir varmt och fint idag :) ha en toppenLördag

Kram Lena

2009-06-06 @ 05:59:49
URL: http://www.metrobloggen.se/caromb
Postat av: Lena Svensson

Här också svinkallt, var är värmen? badväder vill vi ha så man kan åka till stranden :) Hoppas på bättre imorgon :) Natti Natti

Kram lena

2009-06-06 @ 23:17:54
URL: http://www.metrobloggen.se/caromb
Postat av: ewastina

hej vännen 1000 tack ... idag har jag lite tid att blogga och svara på alla kommentarena jag fått idag är det inte så skönt ute men solen är uppe .. har du växthus det är något som jag vill ha skulle göra det till ett rum där jag kunde var och sitta i där skulle jag skapa av olika ting tänk att sitta där och läsa en bra bok i en skön stol ... åååå det du ::

2009-06-07 @ 17:10:13
URL: http://ewastina.blogg.se/index.html
Postat av: ewastina

hej vännen nej du nu är det måndag och en ny vecka är här .... hoppas att det är bra med dej vännen tack för du gillade mina bilder kramiz ,,,,

2009-06-08 @ 09:56:08
URL: http://ewastina.blogg.se/index.html
Postat av: ewastina

hejsan tack för det vännen tack för att du finns för mej kramizar de bästa vännen hörs ,,,,,

2009-06-08 @ 22:04:01
URL: http://ewastina.blogg.se/index.html
Postat av: Lena Svensson

Morning, här skiner äntligen solen idag :) ha en go dag

Kram lena

2009-06-09 @ 07:57:05
URL: http://www.metrobloggen.se/caromb

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0