TORSDAG 13 Augusti

Hej nu har jag haft bloggsemester strax efter jag skrev här sist så fick jag kallelse till min operation, tror jag blev lite lamslagen har bävat för detta sedan april förra året så den 22 juli var det dags. Lades in den 21:a prover och inskrivning sedan dusch med bakteriedödande medel morgonen efter fick jag en sömntablett kl tjugo över 7 på morgonen för att jag skulle bli lite dåsig åkte ner till op efter 10 min då sov jag, minns att de satte nålar i bägge armarna sedan en blodtrycksmanchett sen sov jag och vaknade kl 15 med huvudet i bandage. Mådde bra men var tröööött så jag slumrade fram till kl 18 då gick jag upp och klädde på mig på vingliga ben, men allt hadde gått bra och nu var det äntligen över helt underbart. Det har nu gått 3 veckor och såret är läkt och i går var jag och klippte mig ( de rakade ju bort en stor bit av håret så jag har sett ganska kul ut ett tag ) har haft lite ont och såret har kliat men annars har det gått jätte bra allting.Förra veckan åkte vi jag och gubben min bror o hans fru en sväng med husbilen åkte inte så långt men en tur till helsingör blev det och lite rundturer i det vackta skåne vi hade jätte fint väder ljumma kvällar med grillning och ett par glas vin. Sedan har det hänt en otroligt stor grej jag har blivit FARMOR den 29 juli samma dag som vår dotter har födelse dag kom världens finaste lille Rasmus till världen måste erkänna att jag nog är väldigt knäpp men det känns helt fantastiskt och sitta och hålla denna lilla varelse. detta var en liten uppdatering skriver strax mera.

Kommentarer
Postat av: ewastina

ett stort stort grattis till dej och ett stort stort hurra för dej som fixade op så skönt att den är över hurra Carola för dej ... nu ska du se att allt blir ++++ i framtiden lilla farmor ja du är inte ensam att känna så barnbarnen är bara bäst .... de är av guld och kärlek gjorda kramizar ewastina

2009-08-17 @ 09:51:41
URL: http://ewastina.blogg.se/?tmp=28132221
Postat av: Cilla

vilken fin blogg du har, grattis till att operationen gick bra och att du blivit farmor. kramisar

2009-08-18 @ 19:11:52
URL: http://wiccankraft.blogg.se/
Postat av: ewastina

hej vännen igårskrev jag ett långt inlägg till dej men det bara försvann så nu skriver jag igen men kommer ej ihåg var jag skrev men önskar dej en skön onsdag vännen kram

2009-08-19 @ 07:52:36
URL: http://ewastina.blogg.se/?tmp=28132221

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0