onsdag 26 augusti

i går var jag med dottern och flyttstädade hennes lägenhet fy fasen det är något jag inte gillar man måste ju ta i princip allt men när det väl är gjort är det kul att se så fint det blev. Sedan åkte vi ner till stan och strosade runt lite blev ett hjärta att hänga i fönstret med ett värmeljus i och 2 tunna tröjor i höstfärger. sedan åt vi paj med broccoli o ädelost o en stor sallad till himla gott. Idag satte jag mig vid symaskinen och fixade ett par gardiner till dottern o började sy köksgardiner ska lägga ut bilder men just nu krånglar det med detta.Vädret är sommar och tänk jagtror vi får kanonväder i september med för 10 år sedan när jag fyllde 40 år hade vi fest i våran maskinhall den 20 september och portarna stog öppna hela kvällen och det var ljummet, tror det blir så i år också.Vädret alltså för 50 års fest kan jag inte ha i maskinhallen för det är fullt med maskiner o en billyft + allehanda tingestar min lilla gubbe behöver.Har funderingar om min 50-års dag ska till Sahlgrenska på onsdag nästa vecka och då ska teknikerna "koppla upp" mitt cohleainplantat och om jag får lite hörsel då skulle jag gärna vilja ordna med öppet hus påmin dag annars blir det nog bara de närmaste som jag väljer att fira med för det är otroligt jobbigt att inte höra men men vi får se, nu ska jag krama kudden, kramar

Kommentarer
Postat av: Fenixmona

Godmorgon i stugan denna torsdag! Jag hade öppet hus här i juli, det är jättekul! Hör du inget alls eller... Kramiz

Postat av: ewastina

hej vännen ja du nu ska jag åka hem till mej men det blir en runda runt stan först med dottern ja det är skoj attvara med de små trollen ska tillbaks på fredag igen .... kramizar till dej

2009-08-27 @ 10:08:21
Postat av: Fenixmona

Godmorgon i stugan denna blåsiga lördag! Stackars dig, så jobbigt det måste vara! Jag har kraftigt nersatt hörsel så jag kan föreställa mig hur hemskt detta måste vara att förlora hörseln. Mitt är medfött och då lär man sig från början att hantera det på ett annat sätt....Hoppas nu att den behandling och de hjälpmedel du får hjälper!!!Kramiz

Postat av: Fenixmona

Önskar dig oxå en bra lördag. Håll i hatten denna dag! Kramiz

Postat av: ewastina

ja det var skoj ... önska dej en skön kväll här regnar det som bara den så nu är det gott att sitta inne och ha levande ljus tända tycker att det är så mysigt .... kram på dej vännen

2009-08-29 @ 21:14:58
URL: http://ewastina.blogg.se/?tmp=28132221
Postat av: Fenixmona

Godmorgon i stugan denna måndag! Kramiz

Postat av: Fenixmona

En ny vecka har startat! Ha en bra måndag vännen! Kramiz

Postat av: ewastina

så skoj att du med sytt nya köksgardiner det har jag med gjort idag jätte snygga om jag får säja det och det är säkert dina med när du säjer de färgerna så förstår jag det ... kram på dej

2009-09-02 @ 21:12:19
URL: http://ewastina.blogg.se/?tmp=28132221
Postat av: ewastina

så skoj att du med sytt nya köksgardiner det har jag med gjort idag jätte snygga om jag får säja det och det är säkert dina med när du säjer de färgerna så förstår jag det ... kram på dej

2009-09-02 @ 21:12:22
URL: http://ewastina.blogg.se/?tmp=28132221
Postat av: Fenixmona

Godmorgon vännen! Jo, det var det och idag blir det nya prover och sen förhoppningsvis medicin, Levaxin. Jag har ju gått upp från 65 till 90 kg på 2 år...Kramiz

Postat av: ewastina

hej på dej så skönt att du ska få höra det måste vara jätte bra kan inte vara så skoj att vara utanför när alla bablar på .... ha det gott i helgen vännen kram på dej pössi

2009-09-05 @ 07:42:13
URL: http://ewastina.blogg.se/?tmp=28132221
Postat av: Fenixmona

Godmorgon i stugan denna lördag! kramiz

Postat av: Fenixmona

Godmorgon! lite halvdant väder här men inte så kallt! kramiz


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0