måndag 24 augusti

Ja så var denna helgen förbi fredagen bestod i flytthjälp till dottern som har hittat ett litet hus att hyra perfekt istället för lägenheten då hennes liv är hundar och hon har 2 stora berner senner.Huset är jättemysigt inte så stort men 3 rum o kök räcker till henne o hjärtevännen och en stor trädgård där vovvarna kan rumla runt, denna helgen fre lör sön 8-16 har hon gått en massagekurs för hundar i göteborg så när vi mailade i går kväll så var hon helt slut och berättade att nu skulle hon göra 80 massager innan nästa kurs, som är i stockholm i januari ja ja hon har en dröm om att jobba med hundar och vi får väl se vart det bär.På lördagens schema stod trädgården på tur och jag är nog knäpp men jag älskar och krypa runt och rensa ogräs njuter när det är klart och det ser fint ut.Sedan kom lilla barnbarnet Rasmus och hälsade på inte klokt va tiden går han är snart en månad gammal och han växer så det knakar.Vi har ju haft sommar med strålande sol hela helgen så det har varit mysigt att sitta i vårt uterum på kvällarna helt klart utvändigt nu bara panelen kvar invändigt. härligt!!

Kommentarer
Postat av: Mikaela Urbom

Helgen går så fort!

kram

2009-08-24 @ 11:14:03
URL: http://mikaelaurbom.blogg.se/
Postat av: carrolina

hej, haft en bra morgon? =)

vilken fin blogg du har!

2009-08-24 @ 11:14:50
URL: http://blondincc.blogg.se/
Postat av: ewastina

hallo vännen ja du idag har jag varit i stan och handlat matt mm så klart var jag på kupan hittade så vackra tyger i blåa nyanser så nu blr det fler förkläden tror jag du älska att vara i rabbaten då är du som min man det gör han oxå .... barnbarn på besök åååååå så gutt det luktar bara så underbart ha det kramen

2009-08-24 @ 18:42:25
URL: http://ewastina.blogg.se/?tmp=28132221
Postat av: Fenixmona

Godmorgon i stugan denna tisdag! Jag är oxå en sån där människa som verkligen gillar att ligga och rensa ogräs!!kramiz


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0